ثبت تغییرات شرکت

 

پس  از اتمام روند  ثبت شرکت  موسسین شرکتها می بایست برای انجام هر نوع تغییرات ( به عنوان مثال تغییر سرمایه اولیه و یا تغییر آدرس محل شرکت)  ونیز سایر مواردی که در اساسنامه ذکر شده  و به تصویب رسیده است ، ابتدا رسما" مراتب را به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری اطلاع دهند.  کلیه این تغییرات پس از تصویب مجمع عمومی فوق العاده و یا  هیئت مدیره امکانپذیر می باشد .بدین منظور، تهیه و تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده الزامی می باشد. لازم به ذکر است که برای انجام برخی از تغییرات تدوین بیش از یک صورتجلسه الزامی می باشد. شما موکل گرامی جهت کسب  اطلاعات بیشتردر رابطه با  چگونگی تغییرات شرکتها به کادر مشخص شده در این صفحه با عنوان توضیحات تکمیلی مراجعه نمایید.

ثبت تغییرات شرکت

ثبت تغییرات شرکت


جهت ثبت تغییرات شرکت ها ازکجا شروع کنیم؟

پس از به ثبت رساندن شرکت  و به منظور بقای آن  ممکن است انجام برخی تغییرات  اجتناب ناپذیر باشد. بنابراین ضروری به نظر می رسد که از تجربیات و دانش متخصصین در رابطه با هرنوع تغییری که قصد به انجام رساندن آن را دارید بهره مند گردید. پیشنهاد ما به شما این است که به منظور اطلاع از صحت و سقم مراحل و روند انجام تغییرات و پذیرش صورتجلسه تنظیم شده توسط اداره ثبت حتما" با کارشناسان مجتمع ثبت شرکتدر تماس بوده و از مشاوره رایگان آنها بهره مند گردید. 

ثبت تغییرات شرکت

ثبت تغییرات شرکت