ثبت شرکت 

ثبت شرکت 

ثبت برند

ثبت برند

ثبت برند

 

برندگذاری یک شیوه قدرتمند در ایجاد مزیت رقابتی می باشد. مفهوم فرهنگ برند به ما کمک می کند بفهیم که چرا برندگذاری یک مزیت رقابتی می باشد. فرهنگ های برند متصل هستند بدین معنی که زمانی که افراد آنها را به عنوان خرد رایج و موسوم پذیرفتند دیگر تمایلی به ترک کردن این قرار دادهای شکل گرفته ندارند. اگر افراد تجربیاتی داشته باشند یا با داستان های برند مواجه شوند که عمیقا با قراردادهای رایج شکل گرفته درباره این موضوع مخالف نباشند این افراد معمولا خوشحال می شوند که ادراکات موجود (taken for garnet) خود درباره برند راحفظ کنند.

ازجمله هدف گذاری های استفاده از ارزش گذاری برند می توان:
۱-    ارزش گذاری سهام و ورود به تالار بورس
۲-    خرید، فروش و یا اجاره برند
۳-    جذب سرمایه و تامین منابع مالی
۴-    اخذ تسهیلات بانکی
۵-    مدیریت استراتژیک برند
۶-    پرداخت دیون و بدهی های شرکت
۷-    استفاده در محاکم قضایی و قانونی را نام برد.

ثبت شرکت 

ثبت شرکت 

ثبت شرکت 

ثبت برند

ثبت برند

ثبت برند