فرآیند ثبت در سامانه ثبت اختراع:
- مطالعه دفترچه راهنمای سامانه ثبت اختراع
- دریافت و تکمیل فرم پیش نویس مدارک ثبت اختراع مطابق رهنمود های موجود در دفترچه راهنما
- ارسال مدارک از طریق گزینه ارسال مدارک یا رایانامه (fardasabt@gmail.com
- بررسی اولیه مدارک توسط کارشناس سامانه و اظهار نظر از طریق پیامک و رایانامه مخترع
- واریز تعرفه ثبت اختراع در صورت امکان ثبت طرح به عنوان اختراع مطابق با خدمات انتخاب شده در حین ارسال مدارک
- تشکیل پرونده در سامانه توسط کارشناس
- تدوین مدارک اختراع
- ثبت اظهارنامه در اداره ثبت اختراع
- انجام بررسی اولیه توسط کارشناسان اداره ثبت اختراع
- پیگیری مرحله استعلام
- اخذ پاسخ نامه استعلام از مرجع علمی
- ارسال وکالتنامه از طریق پست پیشتاز به نشانی مخترع
- پیگیری مراحل اداری و هزینه های واریزی توسط وکیل رسمی دادگستری
- دریافت گواهینامه ثبت اختراع
جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
ارسال عدد 6 به 1000727 در کمتر از 10 دقیقه با شما تماس میگیریم
موسسه حقوقی فردا
ارسال عدد 6 به 1000727 در کمتر از 10 دقیقه با شما تماس میگیریم
موسسه حقوقی فردا