اخذ کارت بازرگانی دارای مراحل متعددی می باشد که وجود یک وکیل حرفه ای کمک شایانی به متقاضی میکند به همینظور میتوانید روند دریافت کارت بازرگانی را به موسسه حقوقی درسا با وکلا حقوقی و کارشناسان با اطمینان خاطر بسپارید با این حال در این مقاله موارد ضروری و مورد نیاز دریافت کارت بازرگانی بیان شده است.
با ورود به سایت اتاق بازرگانی میتوان به ثبت درخواست صدور، تمدید یا تغییر کارت عضویت یا بازرگانی اقدام کرد.
مراحل ثبت درخواست اخذ کارت بازرگانی
- ثبت اطلاعات شخص حقیقی و حقوقی در سایت اتاق بازرگانی
- چاپ فرم های الکترونیکی مربوطه ، مراجعه به سازمان و اخذ گواهی های مورد نیاز
- تکمیل اطلاعات پرونده و پس از اسکن تصویر مدارک، بارگذاری فایل های مربوطه
- با ثبت درخواست و تایید نهایی، پرونده به صورت الکترونیکی برای اتاق مربوطه ارسال می گردد.
- بررسی پرونده به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.
- درصورت کامل بودن پرونده، از طریق پیامک و پست الکترونیکی به اشخاص اطلاع داده می شود تا با ارائه مدارک مورد نیاز جهت تکمیل ثبت نام به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یا اتاق تعاون مربوطه مراجعه نمایند
- درصورت ناقص بودن پرونده، از طریق پیامک و پست الکترونیکی به اشخاص اطلاع داده می شود تا با مراجعه مجدد، اطلاعات و مدارک را تکمیل کنند.
- تا زمانی که کارت تحویل داده نشده اشخاص میتوانند با مراجعه مجدد از آخرین وضعیت درخواست خود در اتاق بازرگانی/ اتاق تعاون/ سازمان صنعت معدن و تجارت مربوطه مطلع شوند
جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تلفن :43933-021
ارسال عدد 6 به 1000727 در کمتر از 10 دقیقه با شما تماس میگیریم
موسسه حقوقی فردا