پس از تایید اطلاعات (باید دقت شود با تایید اطلاعات و پرداخت هزینه ها، امکان انجام هیچگونه اصلاحاتی بر روی پرونده وجود نخواهد داشت)، فرآیند وارد مرحله واریز هزینه های ثبت اظهارنامه می گرددد و متقاضی به درگاه اینترنتی بانک متصل شده و با وارد نمودن اطلاعات کارت بانک خود اقدام به واریز هزینه می نماید.
با واریز هزینه اظهارنامه پرونده در نوبت کارتابل کارشناسی قرار گرفته تا بررسی های اولیه در خصوص مدارک و ضمائم صورت گیرد.
در زمان بررسی اظهارنامه، کارشناس در صورت وجود نقص در مدارک مراتب را از طریق ابلاغیه ای به مالک علامت اعلام می نماید. (متقاضی موظف است حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز از تاریخ ابلاغ موارد نقص را برطرف نماید، در غیر اینصورت اظهارنامه باطل خواهد شد.)
در صورت کامل بودن مدارک، چنانچه برای نام و یا علامت درخواستی سوابقی وجود نداشته باشد، آگهی تقاضای ثبت برای نام و یا علامت درخواستی، جهت درج در روزنامه رسمی صادر نموده تا چنانچه ادعایی نسبت به علامت درخواستی وجود ندارد مراحل مربوط به ثبت رسمی علامت صورت گیرد.
در صورتی که ادعایی نسبت به علامت مورد تقاضا وجود نداشته باشد، آگهی ثبت علامت رسمی که حاوی مشخصات مالکین علامت و شماره ثبت رسمی می باشد، جهت درج در روزنامه رسمی و انتشار برای عموم، صادر می گردد.
پس از انتشار آگهی رسمی، متقاضی یا نماینده قانونی وی می تواند با مراجعه به اداره ثبت علائم تجاری، نسبت به دریافت گواهینامه ثبت علامت تجاری اقدام نماید.
ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری
ثبت برند
ثبت برند
ثبت برند
راهنمای ثبت برند
ثبت علامت تجاری
جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تلفن : 43933-021
ارسال عدد 6 به 1000727 در کمتر از 10 دقیقه با شما تماس میگیریم
موسسه حقوقی فردا